شرکت الکو (الکترو کنترل)

شرکت الکو (الکترو کنترل)

اتوماسیون صنعتی - ساختمان هوشمند
شرکت الکو (الکترو کنترل)

شرکت الکو (الکترو کنترل)

اتوماسیون صنعتی - ساختمان هوشمند

برد S3C6410-ARM11بر مبنای تراشه S3C6410

 

 برد S3C6410-ARM11 بر مبنای تراشه S3C6410، پردازنده پیشرفته ARM11 تولید شده توسط شرکت سامسونگ، طراحی گشته و تمامی امکانات مورد نیاز کاربر را به صورت یکجا فراهم کرده است. 
ARM11 سری جدیدی از میکروکنترلرهای 32 بیتی می باشند که به دلیل افزایش چشم گیر قدرت پردازش اطلاعات، اکثرا در تلفن های هوشمند و طرح های صنعتی با پردازش بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این تراشه ها توانایی کار در فرکانس هایی تا نزدیکی 1GHZ را دارا بوده و علاوه بر قدرت پردازشی زیاد، دارای امکانات بسیار گسترده ای می باشند که برای نمونه می توان به قابلت اتصال ماژول های مختلف از طریق پروتکل های SPI، I2C و ... و یا مبدل های آنالوگ به دیجیتال با دقت بالا اشاره کرد.

 

  ادامه مطلب ...

برد کاربردی صنعتی SIM908

sim908برد کاربردی صنعتی SIM908 در حقیقت یک تلفن همراه هوشمند است که فرمان های مختلف و متنوع دستگاه های طراحی شده را به درستی دریافت و ارسال می نماید و از سوی دیگر پاسخ های مربوطه را نیز از دستگاه یا کاربر انسانی دریافت کرده و به دستگاه های طراحی شده تحویل می دهد.

امکانی که این Gsm Modem  را خاص نموده است دارا بودن  GPS داخلی می باشد.

 

ادامه مطلب ...

PLC های سری DVP دلتا

 PLC های سری DVP دلتا icon_download_icon_gif.gif

 دلتا با تولید PLC های سری DVP انقلابی در زمینه میکرو PLC ها اغاز کرده است که هنوز ادامه دارد، با تولید PLC های ارزان قیمت و پر کاربرد توسط دلتا، استفاده از PLC در بسیاری از پروژه های کوچک که هزینه تمام شده آن اندک است رونق گرفت، در حال حاظر دلتا با تولید PLC های متنوع و کوچک رنج متنوعی از انواع PLC برای کاربرد های مختلف و با قیمت های مختلف را عرضه می کند و با طراحی و ساخت PLC های سری AH500 به نیاز بسیاری از مصرف کنندگان در زمینه پروژه های بزرگ پاسخ داد. بخش دیگری از PLC های دلتا در زمینه Motion Control و  Position Control می باشد که برای سیستم های خاص بسیار مناسب می باشد. 

جدیدترین تولید HMC از شرکت دلتا با IP 65


 
 

جدیدترین تولید HMC از شرکت دلتا 
 
   
 
Specifications
 
 
 
7-inch (800 x 600 pixels) TFT LCD 65536 colors
1 set of COM port, supports RS-232 / RS-422 / RS-485
Built-in PLC functions
Supports Ethernet
Supports SDHC card
Supports DMCNET
RS-422 high-speed remote I/O connection
Complies with IP65 standard
PC editing software, DOPSoft is compatible with operating systems: Windows XP, Windows Vista, Windows 7